• Untuk memeriksa status pesanan anda, sila ke “Order” di dashboard Account AquaRevive anda.
  • Sebagai alternatif, hubungi kami ditalian +603 2389 3657.
  • Di halaman Account, tekan “Lost Your Password?” kemudian masukkan email anda.
  • Online@AquaRevive akan menghantar link kepada anda.
  • Tekan Reset Password di email yang dihantar.
  • Kemudian, set kata laluan baru anda.
  • Apabila anda membuat pesanan, kami perlu mengetahui butiran peribadi anda untuk memproses dan menghantar pesanan kepada anda.
  • Jika penerima adalah orang yang berbeza dari pembeli, kami memerlukan maklumat maklumat peribadi yang lengkap untuk memastikan produk yang dihantar sampai kepada orang yang sepatutnya menerima pesanan.
  • Kami  mungkin akan menggunakan maklumat yang kami kumpulkan untuk memberitahu anda tentang perubahan penting kepada laman web kami, perkhidmatan baru kami, tawaran istimewa atau promosi yang menarik.
  • Kami mengalu-alukan sebarang pertanyaan dan komen mengenai produk dan perkhidmatan kami.
  • Hubungi Pegawai Khidmat Pelanggan AquaRevive di +603 2389 3657. atau email kepada kami di hi@aquarevive.com.my
  • Anda boleh ke SINI untuk mendapatkan maklumat lanjut