- Untuk memeriksa status pesanan anda, sila ke “Order” di dashboard Account AquaRevive anda.
- Sebagai alternatif, hubungi kami ditalian +603 2389 3657.
- Di halaman Account, tekan “Lost Your Password?” kemudian masukkan email anda.
- Online@AquaRevive akan menghantar link kepada anda.
- Tekan Reset Password di email yang dihantar.
- Kemudian, set kata laluan baru anda.
- Apabila anda membuat pesanan, kami perlu mengetahui butiran peribadi anda untuk memproses dan menghantar pesanan kepada anda.
- Jika penerima adalah orang yang berbeza dari pembeli, kami memerlukan maklumat maklumat peribadi yang lengkap untuk memastikan produk yang dihantar sampai kepada orang yang sepatutnya menerima pesanan.
- Kami mungkin akan menggunakan maklumat yang kami kumpulkan untuk memberitahu anda tentang perubahan penting kepada laman web kami, perkhidmatan baru kami, tawaran istimewa atau promosi yang menarik.
- Kami mengalu-alukan sebarang pertanyaan dan komen mengenai produk dan perkhidmatan kami.
- Hubungi Pegawai Khidmat Pelanggan AquaRevive di +603 2389 3657. atau email kepada kami di hi@aquarevive.com.my
- Anda boleh ke Peluang Perniagaan untuk mendapatkan maklumat lanjut
- Anda boleh ke SINI untuk mendapatkan maklumat lanjut